1. Ik hoop dat ik als eigenaar ook even mag reageren op de recenties hieronder.

Mazel heeft inderdaad bij ons gegeten. Dit echtpaar heeft a la carte gegeten dus GEEN gebruik gemaakt van het saladebuffet. De borden zijn dus in de keuken opgemaakt met sla en een bolletje huzarensalade. Was er voor het buffet gekozen dan had dit echtpaar recht van spreken. Maar dan hadden ze ook onbeperkt van het buffet gebruik mogen maken. De entrecote was de eerste keer inderdaad rauw. Ik heb mijn excuus aan geboden en een nieuwe in de keuken laten maken. Dat er een zeentje in de entrecote zit is normaal. Deze mensen hebben hun vlees gewoon opgegeten. Ze vonden het buffet tegenvallen. Maar dan moeten ze ook wel eerlijk vermelden dat ze geen gebruik hebben gemaakt van het buffet.

Inmiddels is er een stokje gestoken voor het roken aan de bar. De stamgasten zitten beslist niet te kijken wat de andere gasten opscheppen. Lijkt me moeilijk, ze zitten nl met hun rug naar het buffet.

Ik hoop dat door deze uitleg andere bezoekers toch de moeite willen nemen om hier een keer te komen eten. Dat wij ondertussen al een redelijke vaste klantenkring hebben opgebouwd laat zien dat het eten bij ons absoluut niet slecht is.