1. Ga nooit op een gezellige zomeravond met 10 personen of meer hier dineren. Ook al heb je gereserveerd!

Wij zijn met 13 personen na gereserveerd te hebben om 7 uur op vrijdag 8 juli geweest. Toen we binnen kwamen werd er door een botte serveerster gecommandeerd dat je met 10 personen of meer maar totaal 5 hoofdgerechten van de kaart mag kiezen. Want anders kan de kok niet garanderen dat je allemaal tegelijk kunt eten. Dit was ons vooraf niet verteld. Dan waren we niet eens gekomen. Maar ja je bent er dus zijn we gebleven. De drankjes werden besteld. Deze werden na ruim een half uur gebracht. Na 3 kwartier kwam het brood met kruidenboter. Na 1 uur het voorgerecht. Onze groep bestaat uit 65+sers dus niet iedereen koos een voorgerecht. Want we wilden graag allemaal een nagerecht. Het hoofdgerecht kwam om 9 uur. We moesten dus 2 uur wachten op ons eten. En wat denk je? Ze hadden voor 1 persoon het verkeerde gebracht. Moest 1 persoon in haar eentje zitten eten want iedereen was al klaar met eten. Het nagerecht wilden we dus niet meer. Maar waarom moesten wij zolang wachten? Want de tafels met 2 en 3 personen werden wel geholpen. Het was druk op het terras, ja, drankjes verdien je schijnbaar mee!

4,3