Restaurant verhuisd

Deze zaak is verhuisd naar Willinkplein 65, 7811 DC, Emmen

1. AJ Jansen

Ik ben hier in totaal nu 3x geweest. En elke keer met verschillende gezelschappen. Ik kom in veel restaurants in Nederland en ik moet zeggen dat dit een erg goed restaurant is.

Elke keer zijn we nog warm ontvangen door een italiaans meisje, die slecht Nederlands spreekt, wat absoluut ook zijn charme heeft.

Ook de eigenaar is een zeer warme, vriendelijke man en dat doet een zaak goed. Dat zie je tegenwoordig maar weinig.

Ik vind de service van de bediening erg goed, je kan ze veel vragen en ze bekijken altijd of het mogelijk is om je wensen te realiseren, dat lukt eigenlijk bijna altijd en de kwaliteit van het eten is echt top! Heerlijk vlees, heerlijke ravioli, elke keer ga ik nog voldaan weg uit het restaurant.

Ik denk dat je ook niet een pizza moet eten in zo'n restaurant, beetje cheapy, maar goed daar kies je zelf voor.

Het overdekte terras is erg fijn. Ik denk wel dat ik daar fijner zit als binnen.

De gezelschappen die ik de afgelopen 3x heb meegenomen raakten ook niet uitgesproken over het kwaliteit van het eten en ze konden niet wachten om een volgende keer weer hierheen te gaan.

Bedankt en tot de volgende keer.

Met vriendelijke groet.