1. Ik had veel goede berichten gehoord over rest. Vlaanderen. Deze waren overigens niet recent. Gisteren eindelijk gegeten bij rest. Vlaanderen. De ambiance is leuk en straalt klasse uit, maar het eten en de bediening vallen tegen. Mijn brochette was lauw en taai. Een van de kids had spareribs en constateerde dat de spareribs van Jan Linders vele malen lekkerder waren. Onze jongste had een Amerikaanse hamburger en was wel tevreden. Ook de frietjes waren lekker, alleen wel erg weinig. De bediening loopt in pak; dat is behoorlijk misplaatst. De 'oberkelner' had er duidelijk geen zin. Toen ik vroeg wat de dagvis was, schreeuwde hij naar zijn collega "Nicole wat is de dagvis vandaag?" Zijn jongere collega deed zichtbaar wel zijn best. De kaart is eenvoudig en de prijzen vallen overigens mee. Wel betaal je voor een karaf ijswater. Dat vind ik overigens geen probleem, maar zet dan niet op de rekening 'mineraalwater'. Het is een restaurant met potentie, maar dan moet er wel het een en ander worden veranderd.