1. De ambiance is mooi maar daar heb je niets aan als er wat dingen tegenvallen, een cola en cola light bestellen snappen ze niet en je ziet ze alleen met een Cola aankomen, dit is toch wel het minimale wat je moet snappen.

De Thom Kai soep was heerlijk, iets teveel cocosmelk waardoor de smaak wat zurig leek, waarom citroengras meegeserveerd wordt is een raadsel. Het is te hard om te eten en de stengels zitten je in de weg.

Daarna hadden we King Ka, erg pittig, het vocht kom je neus en oren uit en dit terwijl ik van erg pittig eten houd. Normaal is dit een pittig gerecht, overal waar je dit in Thailand besteld is dit een gewoon gerecht waar je zelfs de pittigheid moet toevoegen. De snelheid van serveren is hoog, wat voor mij overkomt als veel uit de magnetron. Als je beide gerechten vers klaar maakt duurt de bereiding zeker een half uur. Alles met alles is het voor mij een onvoldoende. Jammer, Thais eten is lekker maar dan moet de kok wel echt Thais kunnen koken.