1. Marjolein Stam

Ik snap de negatieve reacties niet.... wij zijn al verschillende keren geweest, en het eten is over het algemeen prima! Het ontbijt is prima. Genoeg variatie in broodjes ed. Maar niet speciaal voor wat de prijs betreft. Wel was het personeel niet echt behulpzaam.

Diner binnen hebben wij nog nooit gebruikt. Alleen op het terras gegeten. Dit was prima. Het eten was lekker en uitdagend. Wel is het personeel altijd erg druk met elkaar.

Ook moet je de bon goed nakijken. Op een drukke dag wordt er vaak met de tafels geschoven en dan wil het wel eens gebeuren dat er iets van je buurman op je bon staat. Maar ook vergeet het personeel regelmatig dingen op de bon. Waar ik dan persoonlijk niet zo'n moeite mee heb.....

Ook het hotel en de tours zijn een aanrader. De moeite waard om eens te boeken.

Mijn ervaring is dat het op een zonnige dag prima bij Lido vertoeven is!