1. Het Spuihuis moet wel van eigenaar gewisseld zijn; ik ben er de laatste maanden 3x geweest en was alle drie keer ontevreden, terwijl ik het tevoren een bijzonder goed restaurant vond.

De bediening is matig, de laatste keer werd ons tafeltje, waar een onhandig lekkend en verleppend plantje op stond, amper schoon gemaakt, we kregen een voorgerecht 'als lunchgerecht', dat zéér karig was. Het eten is veel te duur voor de kwaliteit die geleverd wordt. De voorlaatste keer kreeg mijn tafelgenoot een chardonnay, hij merkte bij het inschenken, dat het een witte wijn was, wat hij tevoren niet wist. Hij gaf zijn vergissing aan, maar de -vrouwelijke- bediende bleef doorschenken zonder boe of bah. Bovendien kregen we het eten te lauw.

Er is te weinig opmerkzaamheid voor het feit, dat je wel eens wat bij wilt bestellen of vragen hebt.