1. Elles en Martijn

Afgelopen weekend weer eens aan tafel geschoven bij de Effenaar en het is nu wel eens tijd voor een welverdiende recensie. Wij eten hier vrij geregeld en iedere keer maakt de Effenaar weer indruk! De vaste bediening is altijd uiterst vriendelijk, vlot en heeft het begrip gastvrijheid goed begrepen. Hier geen uitgestreken gezichten en onervaren tieners, maar gedreven medewerkers die plezier hebben in hun werk. En met volop werkervaring in de horeca gaan details niet zomaar aan mij voorbij.

De vaste gerechten op de kaart bieden volop keus, maar wij zijn vooral liefhebbers van de wisselde week- en maandmenu’s. Origineel, smaakvol, juiste temperatuur, mooie porties en prijs/kwalitatief vrijwel niet te overtreffen. Smaken verschillen, maar in deze ambiance voel je je snel op je gemak. Er is aandacht voor goede muziek en een stijlvolle inrichting die uiteraard naadloos aansluit op het poppodium.

Nu komen wij ook evengoed bij collega-restaurateurs over de vloer, maar eigenlijk is het pas echt feest als we weer eens bij de Effenaar zijn geweest! Een regelrechte aanrader dus. Voor tweetallen, kleine- en grote groepen. Wel even reserveren van tevoren.