1. Mathijssen

Onlangs hebben wij op Bourgondische wijze en in een zeer romantische omgeving in nauwe samenspraak met personeel van restaurant Boswachter Liesbosch te Breda ons huwelijksfeest gevierd.

De daggasten werden warm ontvangen voor een lunch met toebehoren alvorens er gezamenlijk vertrokken werd voor de huwelijksplechtigheid op een andere locatie. De daggasten en avondgasten werden na de huwelijksvoltrekking elders, weer op een gezellig privégedeelte van het terras ontvangen met een hapje en een drankje waarna we aan het avondprogramma begonnen. ’s Avonds hadden wij een diner dansant georganiseerd met diverse buffetten waarbij de tafels keurig ingedekt waren.

De ambiance, de hapjes en drankjes, het buffet en vooral de bediening en toewijding om ons een mooie dag te bezorgen waren in een woord fantastisch. Verschillende van onze gasten hebben aangegeven om zeker nog een keer terug te komen bij dit fantastische restaurant waar maatwerk wordt geleverd met veel passie overgoten door een Bourgondische sausje.

Dankzij hun zorg en toewijding hebben wij en onze gasten een onvergetelijke dag gehad met een gouden randje. Hier past maar een cijfer bij, een 10.

Bedankt, familie Mathijssen – Bikker.