1. Shannon

Het was er druk dus genoeg mensen die er blijkbaar van genieten! Ik wilde plaatsnemen in het restaurant maar patat en milkshake waren op de bank en tafel uitgesmeerd samen met een ...spoor van een baby die op die plek verschoond was. Nadat er eindelijk een andere tafel vrij kwam die we zelf chemisch hebben moeten reinigen vanwege alle gorigheid, hebben we wat sponzigs gegeten wat inmiddels koud was geworden. Je weet waar je gaat eten dus ik merk er niets op aan. Ik heb me een aantal keer afgevraagd waarom ik er terug ben gekomen. Tot nu toe dan, want dit was ècht de laatste keer. Wat ik buitengewoon vervelend vind, is wanneer de persoon die mijn bestelling opneemt niet fatsoenlijk Nederlands spreekt. Daar erger ik me groen en geel aan. En als mensen hun klanten eens correct zouden benaderen in plaats van onverschillig over te komen, zou dat ook al een enorm verschil maken.

1,8