Op dit adres zit nu: Happy Family

1. Noor 55 punten

Ik weet niet zo goed waarom de mensen voor mij hebben gezegd dat dit restaurant goed voedsel heeft. Mijn ervaring is namelijk totaal anders! Ik moet zeggen dat ik er maar 1 keer ben geweest (buffet), maar ik ga mij niet wagen aan een 2e poging, om de volgende 2 reden:

a) het voedsel kan echt niet. Als je ooit een ander chinees restaurant hebt bezocht, proef je gewoon dat dit slap, smakeloos eten is. Bovendien is er erg weinig keus en b) de eigenaresse stond een personeelslid te bekritiseren waar de gasten het gewoon konden horen! Het personeelslid was een paar keer te laat gekomen, maar dat hoef je toch niet te zeggen (eigenlijk meer uitfoeteren) waar je gasten het horen? Dat kan echt niet. Onprofessioneel.

Ik geef toch een wat hoger cijfer voor de service, omdat de serveersters wel leuke, beleefde meiden zijn en je wordt er direct verwelkomd. De sfeer is er trouwens ook goed. Mooi aangekleed.

o ja, ik loop bijna elke dag voor het restaurant langs, rond een uur of 18.00 op weg naar de supermarkt, maar het is er nooit druk. Wat vreemd!

2,3