1. Slechte ervaring;

Vandaag voor €20,50 hoofdmenu Stevige omhelzing besteld.

Dit betrof filet Mignon (kogelbiefstuk), volgens de menukaart met verse groente, keuze aan saus en aardappelgarnituur.

De biefstuk was goed gebakken, de groenten bestond uit slechts 5 stukjes paprika en 1 minisprietje sla.

De Peperroomsaus moest je bijna zoeken op het bord.

Ik kreeg samen met mijn tafelgenoot 1 klein schaaltje frites.

Het aardapppelgarnituur bestond uit 5 dunne plakjes aardappel.

Voor de de fritesaus betaalden we € 0,60 extra, voor een redelijk groot schaaltje.

Op mijn vraag of het kleine bakje frites bedoeld was voor 2 personen, kreeg ik als antwoord:"onze porties zijn zo groot, dat de meeste mensen het niet op kunnen, en u mag altijd bijbestellen".

Voor dit bedrag, waar eigenlijk alleen maar een biefstukje op je bord komt, mag je verwachten dat het op zijn minst wordt vergezeld van een redelijke hoeveelheid groenten en aardappelgarnituur.

De bediening vonden we op zich vriendelijk, maar ik had niet het gevoel dat ik waar voor mijn geld kreeg, een beetje jammer want de zaak ziet er best gezellig uit.

Ik kom zeer regelmatig in allerlei horecagelegenheden in binnen en buitenland, maar voor het eerst in jaren verliet ik een restaurant met een onvoldaan gevoel, en dat vind ik jammer.