Op dit adres zit nu: Morille

1. Onlangs weer eens gegeten en na vele bezoekjes (ca 10) kan ik stellen dat de Goede Herberg een toptentje is! Kwaliteit van eten is goed en constant over de hele lijn, er wordt niet moeilijk gedaan (lees: meerprijzen berekend) als je een extra ditje of datje wilt, veel keuzemenu's waarin makkelijk aanpassingen kunnen worden gedaan, de gastheer is (of doet) altijd vrolijk en de bediening is alert en attent. Je houdt aan het bezoek gewoon een voldaan en tevreden gevoel over en je gaat er niet failliet. Het enige wat ik zou kunnen aandragen als minnetje is de entourage en inrichting van het restaurant: dit is tamelijk klassiek (oudbollig?) en heeft hier en daar weg van Oma's huiskamer in huize weltevree, maar dat is erg subjectief. Aangezien een link naar de website bij eet. Nu ontbreekt, zal ik hem maar vermelden: http://www.labonneauberge.nl/