1. Afgelopen zondag hier gegeten, omdat we er toevallig langs reden en we trek hadden.

De dame die mijn bestelling op nam was nogal kort af en was onbeleefd toen ik aangaf dat we buiten op het terras gingen zitten. Dit leek me wel handig dat ze wist waar we waren.

De overige klanten op het terras kregen het eten netjes op een bord geserveerd. Toen ik iemand onduidelijk hoorde roepen via het buitenloket voor het ijs keek ik om en was het die dame die riep dat ons eten daar op de balie stond, in plastic bakjes....

Ik was verbouwereerd en toen bleek tevens de bestelling niet te kloppen. Daar zei ik wat van en toen moest ik nog extra bijbetaling doen ineens voor een broodje (broodje kroket besteld maar kreeg alleen kroket) Dat heb ik geweigerd waarna ik toch het broodje kreeg.

Patat was verder gelukkig wel warm. Snel maar eten op gegeten aangezien er ook vervelende hangjeugd bier kwam drinken op het terras..

Echt een afrader deze tent...