1. bram van de water

Googelen voor een leuk restaurant.

Een hit op eet.nu

Geweldig zo'n recensie-site, echter wat is de waarde?

Op zaterdag 25 juni n.a.v. Een verjaardag, de bedoeling om heerlijk uit eten te gaan.

Vooraf de website bekeken en verschillende recensies gelezen, brasserie Felicia is bij mij en mijn vriendenkring namelijk niet bekend.

Ik dacht laat maar komen die ambiance, die oer-Hollandse keuken, die geweldige bediening, dat heerlijke en vele eten voor een niet 2011 prijs.

Snel reserveren, echter de realiteit?

Op tijd binnen en meteen de twijfel ben ik in een sauna, of is dit het beoogde restaurant.

Ja dit is de omgepimpte huiskamer met eet mogelijkheid.

Er wordt niet gecheckt op de reservering, en er is dan ook geen plaats voor een tweetje.

Dan maar aan een tafel voor 8 personen, lekker intiem.

De bediening redelijk chaotisch.

Door deze matige eerste indruk wordt het voorgerecht overgeslagen, dan maar een lekker drankje.

De rose is van een echte lidl-kwaliteit, en de witte port is een jaar of drie over de datum.

Laat ik niet te kritisch zijn over het eten, rekening houdend met de prijsverhouding, maar dan nog is het van geen enkel niveau.

Het vlees redelijk gebakken maar slecht van kwaliteit, de rabarber heerlijk, evenals de aardappels en frites, de bloemkool leek wel uit een blender te komen, en niet op temperatuur.

Nutricia babyvoeding heeft er een concurrent bij.

Dan maar snel het nagerecht, maar door de niet alerte bediening welke herhaaldelijk met een foutief nagerecht weer retour keuken ging, was het laatste beetje vertrouwen in een goede afloop tot het nulpunt gedaald.

Ik schrijf deze recensie niet uit een vorm van rancune, maar om een betere balans te krijgen voor dit huiskamer restaurant.

En de hoop dat internet niet uw etentje op een dwaalspoor zet.