Op dit adres zit nu: Grand Café Dukaat

1. Slecht, slecht en nog eens slecht!

- duurt een half uur voordat ze ons op het terras hadden opgemerkt (40 tafeltjes, slechts max. 15 bezet).

- stokbroodje vooraf komt 1 min. voor het voorgerecht.

- afruimen kennen ze niet: naast ons staat al een half uur een half leeg bord, met mussen en duiven en al, we moeten zelf vragen of ze het af willen ruimen!

- voorgerecht komt linea recta uit de koelkast.

- hoofdgerecht is lauw en wordt op koude borden geserveerd.

- krijgen geen nieuw bestek na het voorgerecht. Vragen we om nieuw bestek, gaat de ober opeens eerst de tafels afruimen. Vragen we een andere serveerster, gaat ze eerst bestellingen bij anderen opnemen (ondertussen wordt ons lauwe hoofdgerecht nog lauwer...)

- we zitten naast de tafel om in de zon te zitten, wordt ons dessert gewoon op de tafel neergezet zo van: zoek het juiste dessert zelf maar.

- worden we tijdens het dessert bekogeld uit een appartement boven het restaurant: bakjes en zakjes met rode saus/troep!

- geen excuses aangeboden gekregen, geen hulp geboden om onze besmeurde kleding schoon te krijgen, geen kopje koffie/thee ter compensatie aangeboden gekregen.

- apart contant betalen: wordt gewoon met 10 cent per persoon naar boven afgerond om op hele euro's uit te komen.

- doodleuke vermelding dat bezoekers eerder al bekogeld zijn vanuit het appartement met rauwe vis!

- HIER KOMEN MIJN VRIENDINNEN EN IK NOOIT MEER en ik raad het iedereen af.

3,5