in Eibergen

Heerlijk genieten op het mooiste plekje van de achterhoek!

1. Hendrik

Reeks had ik van vrienden gehoord over het Muldershuis. Mijn vriendin en ik hadden besloten om maandag avond een hapje te gaan eten bij "het Muldershuis".

Direct bij aankomst viel ons al op dat het Muldershuis een mooi afgelegen restaurant is, volop in de natuur. Eenmaal binnen gekomen werden we vriendelijk ontvangen door een goedhumeurde jongedame. Mijn vriendin had gekozen voor het maandmenu. Zelf had ik gekozen voor een 3gangen menu.

Het duurde niet lang voordat de gerechten op tafel stonden. Het zag er werkelijkwaar erg strak uit allemaal en het smaakte fantastisch. De entrocôte en de biefstuk waren perfect medium gegrilld.

We hebben nog staan praten met de serveerster (iemand die niet zo'n neppe glimlach laat zien en echt betrokken is bij de gasten), die ons tevens een klein rondleidinkje gaf. Het pand is erg mooi en goed onderhouden. Er hangt een fijne rustige, wat klassiekerige sfeer.

Na afloop met betalen schrok ik er bijna van hoe weinig we maar hoefden af te rekenen. Het is ruim goedkoper dan de meeste restaurants met die capaciteiten en klasse!

We hebben samen een fantastische avond gehad en al een nieuwe reservering gedaan voor volgende maand. "het Muldershuis" is echt de moeite waard om te gaan eten! Het betaalt zich in ruime mate terug! Nogmaals mijn compilimenten aan het personeel!

Mvg Hendrik.