1. Mevr.Aust SRM

Hierdan, Wij zijn Limburgse mensen en zijn per toeval met 9 volwassen personen bij Restaurant Mathizz Mangerie echt zonder aanmelden binnen gevallen, ik kan U verzekeren dat wij Limburgers bekend staan als goede eters en wij niet verwachten dat wij in 20 min tijd konden aanvallen, Wij allen waren zeer tevreden dat wij op zo'n voortreffelijke wijze ontvangen werden, zelfs het bestelde eten was uit de kunst en dan de tekst en uitleg door de Cheff Kok Mathizz zelf, neen wij zijn zeer tevreden terug naar Limburg Landgraaf gereden en hebben het nog vaak over Restaurant Mathizz Mangerie; zeker weten kijken wij nu al uit naar de wedstrijd Vitesse-Roda bij winst of verlies maakt ons niets uit de punten halen wij wel bij Restaurant ""Matihizz Mangerie""Huissen aldaar voelden wij ons thuis, met dank aan Mathizz en de bediening groeten uit Landgraaf Limburg.