Op dit adres zit nu: Heer en Meester

1. Als vaderdagcadeau gegeten bij de Vijfsprong. Het is inderdaad "Gewoon lekker, lekker gewoon" zonder al te veel poespas met een makkelijke, kleine kaart. Wij waren met een kleine van 15 maanden, kregen een mooi plekje in de serre, de wandelwagen kon er mooi staan zodat de kleine ook lekker naar de vogeltjes buiten kon kijken. Kinderstoel was ook mogelijk, maar helemaal niet nodig gehad. Potje voeding voor de kleine werd opgewarmd en in een schaal geserveerd. Voorgerecht was voor ons beiden gevulde champignons, hoofdgerecht lamskoteletjes (zijn aardig groot nog, maar zagen er wel wat rauwig uit, misschien dat dit zo hoort?) en biefstuk (voor mij well-done wegens zwangerschap). Daarbij werden een schaal salade gereserveerd en gekookte witlof met bieslook en stukjes sperzieboon. Gewoon lekker. Ik eet zelf geen aardappel(producten) maar er wordt puree en 2 aardappelkoekjes bij het gerecht geserveerd. Wij hadden verder niets nodig, maar als je het vraagt, kun je daar ook extra dingen krijgen. Naast ons kregen mensen nog een extra bak gebakken aardappelpartjes. Dus je hoeft niet zonder iets te zitten. Het dessert was voor mijn partner 'dronken' aardbeien in een groot glas, die overigens snel op waren en voor mij een zelfgebakken muffin met kersenijs en (slag)room?! Op een breed bordje met saus. Al met al een leuke ambiance, gezellige sfeer, gemotiveerd en vlot personeel, niet massaal, zijn nergens moeilijk mee en lekker eten. De prijs is ook normaal, heel belangrijk. Opgemerkt dat er veel vaste klanten daar komen eten. Zeker aan te bevelen als je lekker 'gewoon' uit eten wilt.