1. Ik heb net daar een schnitzel menu en een berehap sate saus gehaald.

Conclusie, slechtste schnitzel die ik ooit gegeten heb, volgens mij was het sowieso niet zo een goeie kwaliteit, dan 5 keer ontdooien en invriezen, laat het dan zonder plastic 2 jaar in de vriezer liggen, droogt ie lekker uit, dan smijt je hem paar min in het vet en klaar is ie.

Er zouden 2 sausjes naar keuze bij zitten, keuze weinig van gemerkt, en 1 fritesaus gekregen.

Dan de salade, een beetje ijsberg sla in een bakje, wat van die julienne gesneden blik / of pot worteltjes een beetje er op, 1 plakje augurk, 3 halve dunne plakjes tomaat, en geen dressing of zo jummie.

De berehap, sate saus, was best goed, iets te pittig voor het grote publiek, maar dat is een keuze.

Wat ook een keuze is wat je verkoopt, in dit geval was de ui die er voor gebruikt werd, best al in staat van ontbinding, duidelijk te zien aan de bruine kleur, ik zag het al voor ie hem in het vet gooide, maar dat is een mooie voor de VWA.

Service heb ik niet zo hoog ook buiten het feit wat dingen niet klopte, is de algehele houding van de eigenaar.

Bij iedere klant die de winkel in loopt gaat hij gelijk achter zijn kassa staan en pakt hem vast, neemt de bestelling ook alleen daar op, verzet geen 10 cm, om bv een klant tegemoet te komen, voor de betaling.

De vorige eigenaresse was al geen horeca mens, maar dit wonder is het het ook niet.

En dat met 4 man personeel er bij, dat je niet over mekaar struikelt dan achter die balie snap ik niet.

3,2