1. Een groot drama de bezorgbeer vandaag voor het eerst besteld daar, en never nooit meer we hebben om half zes de bestelling geplaatst zou 40 min duren dat ging nog goed de uniforms zijn erg leuk de dozen zien er ook erg goed uit, het ijs zat apart verpakt helaas de sausen zaten zowel koud als warm in een doos salade zat bij de warme gerechten de patat was helemaal slap en taai de biefstuk was netjes wat we gevraagd hadden rose maar ook helemaal lauw de mayonaise was lauw de roomboter voor de gepofte aardappel zwom in zijn eigen vet die was helemaal gesmolten want die lag onder de gepofte aardappel dat was t enige warme in de doos we hebben de bezorgbeer gebeld en we hadden 2 keuzes of warm eten zou 45 min duren of een waardebon tja we willen toch wel warm eten dus wij 45 min wachten worden we net gebeld dat het nog een half uur langer gaat duren complete ruzie aan de telefoon gehad met een exuses van de bezorgbeer en een bak ijs ter compensatie tja daar hebben we niet veel aan dat vult geen knorrende buik voor die prijs wat ze vragen is het ronduit slecht maar goed we moeten nu nog op de volgende zending wachten dus word vervolgd.