1. We zijn met z'n 2-en naar dit restaurant geweest, we hadden een tafel gereserveerd. En we hebben lekker gegeten, het eten is goed maar niet bijzonder. Wat we wel een enorm pluspunt vinden is dat je door het fonduen zo 2 uur zit te eten, lekker ontspannen. Uiteraard wel een paar opmerkingen her en der: je krijgt een puntzak patat bij de fondue, wij vinden dat goedkoop aandoen en als je rustig tafelt is de patat niet meer te eten. Wij hadden liever een gepofte aardappel gehad. De salade-bar is beperkt maar wel vers. De bediening bestond uit 2 jonge meiden die allebei niet al te ervaren zijn. Ze lopen tientallen keren langs maar zien niet dat het drinken op is. De vrouw des huizes is een gezellige vrouw die het beter onder controle heeft, maar zich niet al te veel met de bediening bemoeid. Al met al een geslaagde avond met een maar: geen top restaurant, wel een orgineel concept en goed eten.