Op dit adres zit nu: Spicy Temptation

1. 2 Grouponbonnen van de Orient, en de 1e keer was niet zo'n prettige ervaring, zie za. 12-2-'11.

Nu op de vrijdagavond 1(7-6-11) gereserveerd, en ik moet eerlijk toegeven dat het duidelijk anders verliep. Vrij rustig in het restaurant, beneden gezeten, obers die vriendelijk waren: of alles naar wens was, ook waren er iets andere gerechtjes, zoals bijv. Nasi met krokant gebakken spek. Er werd bij ons ook aangegeven wat het laatste gerecht was. Het ging vlot achter elkaar door, snel klaar... Maar toch, het was beter/aangenamer dan in februari.

6,5

Vorige recensies van Ina

• Ook wij hebben vanavond via Groupon hier gegeten. De 1e (Groupon) "sessie" van 17.30 tot 19.30. De bediening verliep op een gegeven moment chaotisch want rond 19.20u stonden er al nieuwe mensen te wachten voor de 2 Groupon sessie, terwijl we nog niet klaar waren met eten.

Ook het eten viel erg tegen, 2 gerechten op 1 bordje en dat was dan bijv: wat stronkjes broccoli en 2 garnalen (nog geen kommetje rijst kregen we erbij).

Jammer dat we nog zo'n Groupon bon over hebben.......

2,6