Op dit adres zit nu: De Kromme Kade

1. Amateuristisch van opzet! Meisjes in de bediening zijn heel erg jong en hebben geen enkele horeca-ervaring. Lopen op slippers met blote voeten. Pannenkoeken waren niet lekker. De kaas die er op zat was taai en was niet goed meegebakken. Glazen die op tafel gezet werden kwamen rechtstreeks van de afwasser. Buitenkant nog nat en nog een klein laagje water in het glas. Bah! Stroop en suiker staan niet standaard op tafel, maar moet je apart bestellen á 0,25 euro per stuk. Vervolgens besteld, maar niet geleverd gekregen (en wel in rekening brengen....na een opmerking hierover wel gecorrigeerd). Heb maar geen dessert meer genomen, vanwege het grote vermoeden dat dit ook niet al te best zou zijn....

Gewoonweg geen lekker eten, maar de volle prijs wordt wel gerekend. Mij zien ze hier nooit meer.

2,8