Let op! Betreft slechts de afhaalbalie

1. Inmiddels heeft De Chinese Muur zich verontschuldigd; er is uitgelegd dat de reactie waarover ik in mijn vorige recensie ontevreden was, door een tijdelijke kracht is gegeven en dat men deze betreurt; mijn ervaring blijft dezelfde, maar voor mij verdient de Chinese Muur een nieuwe kans. Nu alleen wat meer saus serveren...

Vorige recensies van bart

• Ik kom al ruim 20 jaar bij de Chinese muur eten. Normaal gesproken ben ik tevreden maar vandaag helaas niet. Een van mijn favoriete gerechten is kip in zwarte-bonensaus. Normaal prima, maar ditmaal erg droog door gebrek aan saus. Als je het door rijst mengde, bleef deze helemaal droog. Mijn moeder had Pekingeend met sinaasappelsaus. Ook deze was veel te droog. Toen wij hier iets van zeiden, kwam er een mevrouw aan tafel die beweerde dat de beide gerechten droog hoorden te zijn. Op onze opmerking dat mijn moeder nog maar twee weken eerder veel meer saus had bij hetzelfde gerecht antwoordde de dame dat het gerecht dan de vorige keer verkeerd was bereid. Op mijn opmerking dat ik al jaren kip in zwarte-bonensaus bestel en deze nog nooit zo droog was als nu, zei de dame dat ik dan de volgende keer maar moet zeggen dat ik extra veel saus wil. De vraag is na zulke rare antwoorden zonder een woord van verontschuldiging, natuurlijk of er een volgende keer zal zijn. Normaal zou ik een 8 geven, maar vanwege de manier waarop op onze opmerking werd ingegaan geef ik nu een 3 (een 5 voor het te droge eten en een 1 voor de service).

4,1