in Maastricht

Lunch - Dinner - Steaks - Cocktails - Live Music

1. Nathalie

Vandaag Donnderdag 18 mei 2023 een communiefeest gehad met zeer tevreden gasten waaronder ikzelf. Ruim van tevoren goed contact gehad met de manager, ikzelf en de moeder van het communiekantje. Alle wensen besproken voor het drinken 3gangen menu dessert en de feestzaal boven in de Momus. Alles prima verlopen. Het hele plaatje klopte, zo ook Maastrichtse artiesten die deze dag kwamen optreden. Perfecte timing. Uitermate goed eten vers bereid, geen lange wacht tijdens deze Hemelvaartsdag waar ook mensen op het terras bediend moeten worden. Uitstekende service, goede communicatie, meer dan tevreden! Enkel lof voor dit horecapersoneel, enorm bedankt! (-:

1. Albert
    Van restaurant

Beste Nathalie,
    Fijn om rectoren dat jullie een fijne Edah bij ons hebben gehad en dat alles naar wens is verlopen.
    Jullie waren voor ons ook een fijn gezelschap waar wij zagen dat iedereen het naar zijn zin had.
    Dank je wel nogmaals.