1. Graag wil ik hierbij reageren op de recensie van Guus, d.d. 7-6-2011.

Op een maandagavond begin mei is Guus (als ik zo vrij mag zijn) bij ons geweest om te dineren. Het was die avond, in tegenstelling tot hetgeen in de recensie stond al (onverwacht) vroeg druk. Het is geen excuus, maar wel de reden, dat er te weinig gastcontact was.

Tevens is na het diner, toen Guus niet meer op zijn plaats zat, abusievelijk zijn tafel ingedekt voor twee andere gasten, die zaten te wachten. Dit had natuurlijk niet mogen gebeuren en wij bieden hier onze excuses voor aan. In deze recensie staan echter ook een aantal onwaarheden, die ik bij deze graag wil aangeven:

Ons duurste hoofdgerecht voor 1 persoon is € 23,95 (Tournedos) en geen € 30,00.

Guus had gekozen voor asperges met lamsfilet (€ 19,95) en hier worden standaard gekookte krieltjes bij geserveerd en geen frites.

Onze muurdecoratie bestaat uit foto's uit het vroegere Zevenbergen en de lijstjes waar deze foto's in hangen zijn zeker niet voor een habbekrats bij Action gekocht,. En dat geldt ook voor de rest van ons interieur.

Als laatste wil ik nog vermelden dat Guus interesse had in ons hotel en hierover met een van onze medewerkers een gesprekje had. Hij heeft geen hotelkamer gezien en kan hier dus ook niet over oordelen. Als hij eens kijkt naar de recencies op de site van booking.com, hotels.nl of hoteliers.com brengt hem dat wellicht op andere gedachten.

Kees Quispel.

Eigenaar De Borgh.