1. Afgelopen week gegeten bij dit nieuwe restaurant. Afgaande op de positieve recensies hadden we hoge verwachtingen. Helaas moet ik zeggen dat het ons tegenviel. Het eten was lekker, maar je ziet de keuken en het fornuis is enkel aan geweest om de gerechten op te warmen. Alles was voorbereid en hoefde alleen nog even verwarmd te worden. Jammer van het 'open keuken' idee. De gerechten smaakten er zeker niet minder om, maar ik vond dat heel jammer.

Daarnaast betaal je toch flinke prijzen voor een glas wijn wanneer je de prijs vergelijkt met de prijs voor het 5 gangen menu. Al met al viel alles een beetje tegen, ook de rekening in vergelijking met wat we hadden gekregen..

Het enthousiasme van de gastheer en gastvrouw zijn fantastisch. Erg vriendelijke mensen, maar helaas past dit restaurant niet bij ons.