Op dit adres zit nu: Jules Verne

1. vos 201 punten

Tijdens het winkelen op de donderdag koopavond zijn wij hier op het terras gaan zitten. Bediening was matig, elke keer een ander, en bij aanspreken/roepen meestal geen reactie. Bij de eerste bestelling vraagt mijn man om een groot bier en krijgt een klein biertje. Na het eten wilden we nog 1 drankje doen maar na 15 minuten proberen hebben we binnen maar betaald.

Naast drankje hebben we hier gegeten, hamburger de notaris en sate java. Beiden waren behoorlijk rauw. Dit hebben wij aan iemand van de bediening gevraagd met betrekking tot de hamburger, en die jongen zei dat het zo hoorde! Was echt niet lekker, een rauwe smaak aan een hamburger word je niet vrolijk van. Patatjes waren wel lekker en leuk geserveerd in een puntzak.

Kortom: slechte bediening, en slecht eten. De lokatie is top maar daar is alles mee gezegd.

1,6