1. rrrobb 6812 punten

Ongeveer een jaar geleden hier voor het laatst geweest. En ook nu weer het theatermenu. Deze keer zaten we op een wat leuker plekje met uitzicht op de keuken ook. En wat rustiger ook. Vooraf hadden we een combinatie van carpaccio en een verrassend lekkere champignonsoep. Bijzondere combinatie trouwens ook. Maar dit terzijde. Als hoofdgerecht hadden we allebei het vistrio met zwaardvis(?), Zalm en een garnalenspies. Net als vorig jaar was ook dit gerecht weer erg zout. En dan vooral het velletje van de vis. Misschien moet de chef toch maar eens zijn smaakpupillen testen, of men houdt in Barendrecht erg van zout eten. Hoe dan ook, bij de vis was het in ieder geval minder erg als bij het vlees vorig jaar. En hier kon je het velletje laten liggen. Maar verder was het eten prima. En dat gold ook weer voor de vriendelijke bediening. Volgend jaar ga ik zomaar weer voor het theatermenu als dat zo uitkomt.

• Eten & drinken 7
    • Sfeer 7
    • Service 7
    • Prijs / kwaliteit 7
    7
    Eén vorige recensie
    0 positieve stemmen0 negatieve stemmen

1. Zorg ervoor dat je reactie voldoet aan de reactie regels. Lees ook onze privacyverklaring.

Het is niet mogelijk om anoniem te reageren op recensies. Log in of registreer om een reactie te plaatsen.

Er zijn nog geen reacties op deze recensie.

Vorige recensies van rrrobb

• rrrobb

6812 punten

Hier gisterenavond een theatermenu gehad. De ruimte was mij al bekend. We zijn hier al diverse keren naar het theater geweest, maar ik kon me niet herinneren dat ik hier ook wel eens gegeten had. Mijn vrouw heeft hier al wel vaker gegeten. De ruimte is een hoekje van de foyer van het theater en wat afgezet met een paar plantenbakken of zoiets. Dus alsof je al in het theater bent, ook al kom je binnen via een eigen ingang. Het is geen echt bijzondere ruimte maar verder oké. In ieder geval ook niet ongezellig. Volgens de site van Spruit zou je voor het theatermenu kunnen kiezen uit alle hoofdgerechten van het á la carte menu, maar in de praktijk bleek gisterenavond dat er maar keuze was uit drie gerechten. Vis, vlees en vegetarisch. Mijn vrouw koos de vis en ik de entrecote met rode wijn saus. Verder zaten er twee drankjes per persoon bij inbegrepen. En aangezien we allebei twee glazen rode wijn namen was de prijs van het theatermenu dus verder wel heel redelijk. Maar dat gold helaas niet voor de smaak van mijn gerecht. Het zag er wel mooi uit toen het geserveerd werd door de vriendelijke en attente serveerster. Maar de saus bij het vlees vond ik erg zout. Het leek meer op een zoute jus dan op een rode wijnsaus. Dus dat had ik mij toch echt anders voorgesteld. En ook het vlees had plaatselijk nogal last van vet en zeentjes. Niet echt een superkwaliteit dus. Maar verder wel goed te eten. Ik vond de groentes erbij ook niet echt bijzonder. De frietjes waren wel oké. En de vis van mijn vrouw smaakte ook een stuk beter dan het vlees. Dus als ik vis had genomen zou ik wel een 7 hebben gegeven. Maar bij mij was het eigenlijk misschien nog niet eens een 6 waard. Toch jammer. Het eten werd overigens ruimschoots op tijd geserveerd zodat we geen stress kregen of we wel op tijd voor de voorstelling klaar zouden zijn. Maar goed, dat zijn ze hier natuurlijk ook wel gewend. Al heb ik dat in het verleden ergens anders ook wel eens anders meegemaakt. Na afloop hadden we in ieder geval nog ruimschoots de tijd voor een kopje koffie met een lekker stukje citroentaart.

• Eten & drinken 6
    • Sfeer 7
    • Service 7