1. Chantal

Ik heb hier gisteren gegeten met drie vriendinnen (17 t/m 19 jaar). Het was heerlijk rustig, dus het eten werd zeer snel geserveerd (binnen 5 minuten). Het personeel echter was redelijk opdringerig: je krijgt 2,5 uur de tijd, wij waren om 7 uur begonnen en om 9 uur stond de serveerster al bij onze tafel dat we moesten opschieten. De keuken zou pas om half 10 sluiten, dus ik heb het als best asociaal ervaren dat ze ons probeerde weg te krijgen terwijl het restaurant nog een uur open zou zijn en de keuken een halfuur.

Ik lust zelf geen sushi, maar ik vond dat er genoeg alternatieven werden aangeboden. Vooral de gebakken gamba's van de teppanyaki zijn heerlijk. Tenslotte wil ik gezegd hebben dat je mijn respect verdient als je tot ronde 6 weet te komen, wij hebben het 4 rondes volgehouden..

Het is een leuk restaurant, maar geen topper.