1. Guus 92 punten

Ik ben gewend om tenminste vier avonden per week buiten de deur te eten. Het eten was goed, hoofdmaaltijd € 30, en pas toen m'n maaltijd op was werd gevraagd of het gesmaakt had. Vooraf had ik aangegeven of er iets anders dan patat geserveerd kon worden. Nou dat kon, twee lepels salade. Er is veel te weinig aandacht voor de gasten of het eten goed van smaak is of het ook voldoende is. De signalen voor een tweede drank bij het eten werd niet waargenomen. B.w.v.s., bij McDonalds heb je meer gast/gastheer contact. Uiteindelijke ook nog een tweede kopje espresso was besteld. In de tussentijd schoof ik even anderhalve meter voor een praatje naar een andere tafel, werd m'n tafel zonder overleg afgeruimd en aan anderen vergeven. M’n eigendommen lagen nog over de tafel verspreid! En dat terwijl het helemaal niet druk was. Het tweede kopje espresso heb ik maar elders genomen en ik ben ook niet meer teruggegaan. De muurvulling mag niet zo maar als gezelligheidsaspect gezien worden. Deze decoratie kost een habbekrats bij Kwantum of Action maar heeft ook echt die kwaliteit. Ook ben ik verbaasd over de hotelprijs van ruim € 90. Voor die prijs in dit sporthotel kun je voor gelijkwaardige kamers ook elders heel goed terecht.

6,1