Tijdelijk gesloten wegens verbouwing

1. T. Scherpenzeel

Bij het plaatsen van een bestelling 1 Big-tasty, cheeseburger en een smallwrap moesten wij 10 minuten wachten, want er was iets niet klaar. Na dat alles werd ingepakt vroeg mijn vrouw of de smallwrap niet koud was geworden want hij lag al die tijd al in een bak. Nee, hij is net gebakken zei de dame die ons hielp. Helaas bij thuis komst bleek de kip in de smallwrap koud te zijn. Wij hebben gebeld hier over maar persoon aan de telefoon wist te vertellen dat wij of er lang over gedaan hebben om thuis te komen of het was onze schuld dat het koud was.

Ik vind dit wel zo'n slechte service en opmerking dat ik mij afvraag of dit de inzet van Mc Donald gaat worden. Ik weet niet waar het hoofdkantoor zit om mijn klacht neer te leggen maar hopelijk mag ik wat van u horen over deze klacht en verblijf ik met de vriendelijke groeten.

T. Scherpenzeel.