Op dit adres zit nu: Bosrestaurant

1. Vandaag "High tea" gehad. Er was alleen weinig "high" aan en absoluut niet hetgeen ik van een high tea verwacht. Een schaal met sandwiches, vis, vlees en kaas door elkaar. Daar bestaan nou etagères voor.... Voor de rest een schaal met plakjes cake door midden gesneden. Je hebt niet de indruk dat dat dan zelf gemaakt is. Een klein schaaltje met vers fruit. Dat was het enige wat ik erg lekker vond, maar veel te weinig voor 5 personen, met een ieniemini schaaltje clotted cream en 1 schaaltje jam. Ook de scones waren door midden gesneden. We hebben om meer gevraagd en dat dan wel gekregen. Thermoskan koffie en thee met keuze uit Pickwick zakjes. Laat een Engelsman dit nooit zien! € 21,50 was echt te veel betaald voor hetgeen we gekregen hebben. Daarbij was de bediening ook nog eens matig.

4,3