1. peter struch

Vandaag las ik in de NRC dat Jaap van Zweden en zoon een aandeel nemen in Keyzer en de oude chic willen herstellen.

Wat echter moet gebeuren is kwaliteit leveren tegen een aanvaardbare prijs. Op 20 mei lunchten wij met z'n vieren en namen een vitello, twee kalfskroketten en een garnalenkroket.

De vitello tonato bestond uit een paar plakjes zonder tonijn en en vingerhoedje sla, het vlees was taai, daarbij 2 keiharde miniscule broodjes. Bij de kroketten was geen boter, de 2 boterhammen waren geroosterd en zo taai dat er met het mes niet doorheen was te komen. Op de vraag aan de serveerster of mogelijk de messen bot waren, kwam het antwoord dat hebben meer gasten gezegd. De boterhammen pasten niet op het bordje en dus op tafel gelegd. De kroketten waren van inferieure kwaliteit.. De prijs voor deze 4 lunchgerechten circa 60 euro! Wij komen hier nooit meer terug.

Hr. van Zweden, ik hoop dat u met uw start in de horeca de toon gaat zetten met kwaliteit voor de prijs zoals u dit destijds heeft gedaan bij uw aanstelling als concertmeester.

2,5