Eetgelegenheid gesloten

Op dit adres zit nu: De Havenkom

1. nancy 23 punten

We komen er net vandaan!

Bij binnenkomst was het eerst zelf je tafel schoonmaken, want die lag vol met schillen van nootjes en tandenstokers die de voorgangers gebruikt hadden. Nadat we ons drinken kregen, kwam ook de menukaart/placemat die gewoon van viezigheid aan de tafel bleef plakken. Het eten was echt ontzettend vies en veel te duur voor de porties die je krijgt. Zelfs na 3x zag de serveerster niet dat er geen bestek lag, waarna we het zelf maar zijn gaan halen.

Vervolgens hebben we op een nette manier aangegeven dat we het hoofdgerecht niet lekker vonden (wat ook aan de nog volle borden te zien was). Hierop kregen we een reactie waarbij ze alles goed probeerden te praten (ja dat heb je met een houtskoolgril/nee joh het eten is niet aangebrand gewoon doorbakken en tja het was druk dus dan vergeten we wel eens dingen). We zijn allebei rustig gebleven, omdat we vonden dat de serveerster er ook niets aan kon doen maar toen we voor dit belachelijke eten de volle mep moesten betalen waren we ontzettend boos!