Op dit adres zit nu: Elixer

1. We kwamen met een beetje scepsis omdat we helaas wisselende ervaringen hadden in de afgelopen 5 jaar. Met het eten, niet de service, hoor. Maar zeg, de keuken was in topvorm! De oesters waren weer subliem, supervers en mals. De fisk was echt vers, lekker stevig en had een mooi krokant jasje. En dan die frieten, lekker dik formaat, beetje zacht van binnen en -weer- krokant van buiten. Het slaatje met heerlijke kimchi zorgde voor een frisse toets. De paddenstoelenstoof was lekker maar in z'n uitvoering misschien nog niet helemaal geslaagd. Het beoogde contrast in smaken (bittere van het bier, zoete van de chutney en frisse van de kruiden crème fraiche) had nog sterker gekund. En een klein slaatje erbij was heel welkom geweest. Tot slot, de ongebakken cheesecake op een bodem van dumpkes. Houd die erin jongens. Je kan hier eindeloos op variëren.
    Nou, we zullen weer vaker komen, ondanks de sterk gestegen prijzen. Als jullie dit niveau houden zijn jullie onze all-time favorite in Oost of, gewoon, heel Amsterdam;)

1. Joost
    Van restaurant

Dank je wel Frances, voor jouw uitgebreide reactie!
    We hebben het met aandacht gelezen en verwelkomen jullie graag weer een keer

Vorige recensies van Frances

• Echt heerlijk gegeten. De vegetarische schotel was goed op smaak, de fisk en sjips niet te vet, goede wijnen (zelfs iets gekoelde pinot noir), top koffie en zalige bonbons. Wij komen weer heel graag terug.