1. Onze kinderen hadden samen een pizza, twee soorten op 1 pizza. Dit kan altijd en gaat altijd goed. Vanavond dus niet. Onze kinderen kregen een pizza die niet klopte. Deze ging dus terug naar de keuken. Mijn man en ik aten maar vast , op aanraden van de serveerster, door. Even later moesten onze pizza's ook terug. Er was iets helemaal fout gegaan. Komen even later, drie halfkoude pizza's terug. Ja, nu wisten ze wie welke moest. De pizza waar ik al van gegeten had was voor de kinderen. En die van de kinderen was voor mij. Ze konden er ook niets aan doen. Korting was niet moeglijk want wij hadden er immmers al van gegeten!!!!!Bij het afrekenen zeiden we er nog iets over. We werden gewoon uitgelachen. De baas riep nog wat door de zaak. Nou ja, als of we kortingjagers waren. Voor ons geen Napoli meer. Ze hebben er lekkere pizza's voor weinig geld maar de service is echt pet!!!!!