1. Waardeloos.
    Van de bediening tot het eten tot de service waardeloos, en dat is nog zacht uitgedrukt. Het begon al met het ontvangst, een oude man staat bij de deur politie agentje te spelen en is constant is discussie met de mensen die er werken.
    Uiteindelijk krijgen we een tafeltje bij de ingang, de deur gaat constant open dus het was koud, vooral voor de kids.
    Drinken en eten besteld bij een oudere dame (ik denk de vrouw van de eigenaar), het eten kwam al snel, maar het drinken kregen we maar niet. Ik vraag het aan de vrouw die ons bediend, ze vind het blijkbaar belangrijker dat haar lippenstift en oogschaduw goed zit, want ze was zich op aan het maken achter de bar?? Terwijl het restaurant helemaal vol zat en mensen niet bediend waren?
    Kippetje was taai, saus en frieten ijskoud. Garnituur wat je bij het gerecht krijgt kunnen ze beter weg laten, een keuteltje sla, die bak sla staat boven de friteuse, lekker warme en slappe sla. In een korte tijd, hier zoveel kunnen zien wat niet door de beugel kan.
    De hygiëne is hier waardeloos, kippetjesvocht druipt door heel de zaak, de kippetjes komen van onder, dus de trappenhal, het restaurant alles zit onder de verse maar ook aangekoekte kippenvocht. Mocht Rob Geus langskomen, weet ik zeker dat de tent mag sluiten.

Gelukkig hebben we hier maar 1 dag gegeten en deze fout maken we nooit meer.

1,4