1. Wij hebben afgelopen zondag met 2 volwassen en 3 kindereren gegeten in het restaurant. We arriveerde rond 20.00 uur, het was zeker niet druk. Aangezien we aan een tafel zaten met de zon in ons ogen vroegen we een andere tafel, maar dit kon niet, alles tafels hadden hetzelfde effect. Vreemd? Dan blijven we maar zitten. Drankjes besteld en toen twijfelde we al of we moesten blijven zitten. De entourage en alles in het restaurant toonde niet schoon, niet fris. Dit geld ook voor de sloof van de bedieningsmedewerkers. Hij deed z'n best, maar het ontbreekt echt aan de basistechnieken van gastgerichtheid, servicegerichtheid en etiquette van de horeca. Omdat je met kinderen bent toch maar eten besteld. Twee maal het weekmenu met vooraf carpaccio, deze was redelijk. Hoofdgerecht lamsbiefstuk. Er wordt niet gevraagd hoe die gebakken moet moeten? Na 1 hap had ik al genoeg, het was echt niet smaakvol en ontzettend taai. De spareribs van mijn dochter hadden ook nagenoeg geen smaak. De biefstuk van een vriendinnetje en mijn zoontje waren redelijk, maar verkeerd op de draad gesneden, waardoor deze niet goed te eten was.

Mayonaise in een cupje voor ijs? Nee, helaas voor het oog misschien leuk maar geen goede zet. Sla in een wekpotje? Nee, vor het oog leuk, maar de slag was lauw en als je het potje opende was de geur ook niet echt okay. De tuinbonen waren niet lekker, de gebakken aardappelen waren heel zacht.

Wij hebben dit allen kenbaar gemaakt, natuurlijk een sorry en excuus van de bedieningsmedewerker, maar daar bleef het bij. De verantwoordelijke of eigenaar heeft ons verder niet gezien, geen signalen opgevangen. Jammer! Gastgerichtheid? Toen we de rekening vroegen werd deze heel snel gegeven er werd zelfs niet meer gevraagd of wij de koffie of het dessert nog wilden gebruiken. Terwijl deze notabene bij het weekmenu hoorde.

Ik werk zelf in de horeca en ben misschien kritisch, maar hier hoef je geen relevante ervaring voor te hebben. Ik ben ook zeer benieuwd of ik hier nog een reactie op ga ontvangen. Ik deze met belangstelling tegemoet.

D. Brons.

2,6