1. Afgelopen zondag hier gegeten met mijn vrouw, we hebben heerlijk buiten kunnen zitten op het schitterende terras. Het mooiste terras van Nijmegen.

We hebben geroosterd brood met knoflook, parmaham, enz. Als appetizer genomen(erg leuk bedacht, hoe je dit zelf moet klaarmaken). Als hoofdgerecht had mijn partner asperges met tongscharfilet, zij vond het erg lekker, past goed bij elkaar. Zelf heb ik de struisvogel gegeten, heerlijk mals stukje vlees.

Frites kon ik onbeperkt bij bestellen(zonder bijbetalen), en mijn vrouw had krieltjes in schil bij de asperges.

Nadat we een lekker chocoladetaartje en een kaasplankje als nagerecht gebruikt hadden, heb ik om de rekening gevraagd aan de serveerster. Zij heeft van nature een erg vriendelijke uitstraling, en zo werden wij ook te woord gestaan. Het viel ons op dat we voor een karaf water niets hoefde te betalen.

Kortom, we waren zeer tevreden, en zullen zeker terug komen, we hebben een relaxte avond gehad.