Op dit adres zit nu: Gasterij Inkies

1. Met verbazing daarnet de positieve recensies gelezen. Al enige tijd wil ik ook reageren naar aanleiding van ons bezoek. Wij bleken iets te vroeg te zijn voor het diner. Het was geen probleem om toch iets van de kaart te bestellen. We bestelden een spies van runderhaas en zalm. De boontjes met spekjes waren niet gaar en koud. De patat was lauw. De spies was opgewarmd met lauwe saus. Een beetje kok hoort te weten dat deze lekker van de grill of uit de pan moet komen. Het was buiten tegen het vriespunt en de uitbater vond het niet nodig om de kachel aan t doen. (verkeerde zuinigheid) want er is niets zo erg als in een koude omgeving te eten. Enige tijd geleden hadden wij hier een lopend buffet voor 25 personen. Toen was het inmiddels -8 graden buiten en op een bepaald tijdstip ging ook toen de kachel uit! Nadat iedereen het toch wel koud begon te vinden waren wij genoodzaakt om af te rekenen en te vertrekken. De uitbater lag waarschijnlijk lekker op zijn elektrische deken te slapen. De volgende ochtend thuis de rekening gecontroleerd en er waren 2 mensen te veel in rekening gebracht. Dit hebben we na reclamatie wel netjes terug ontvangen. Na deze 2 ervaringen besloten om hier nooit weer te komen. Is wel jammer omdat we om de hoek wonen maar geven ons geld liever uit in een eetgelegenheid waar het lekker warm is en het eten goed.

4,1