Op dit adres zit nu: Your Place

1. Marc 21 punten

Zowel qua uitstraling, bediening en kwaliteit van het eten in de jaren 80 blijven steken. Biefstuk was op. Dus er kon geen Chateau Briand besteld worden. Gamba's waren niet vers maar uit de diepvries, ossehaas overcooked en gortdroog, kant en klaar sausjes, kant en klare prefab soep en een compleet verkeerd gebakken zeewolf waar het bakvet uitdroop en de de vis zelf "verhard" was. Carpacio compleet smaakloos. Sla zonder dressing en twee gekookte roosjes bloemkool, tien haricot verts voor 4 personen. En zelfs een klein bakje mayonaise werd nog op de handgeschreven rekening gezet. Vinger Bowl voor de gamba's werd 15 minuten voor het uitserveren op tafel gezet waardoor het al afgekoeld was.

Sinds tijden hebben wij allen niet zo slecht gegeten.

Ook op onze uiting over de kwaliteit van het eten werd niet adequaat gereageerd. Een reactie was slecht "oh" ipv naar een oplossing te zoeken en een klant tevreden te stellen. Onbeleefde bediening.

Absoluut geen aanrader.

2,6