1. Laura 25 punten

Teleurstellend, wat een slecht restaurant.

Het enige wat top is, is de locatie. Heerlijk aan het water met uitzicht op de skyline van Rotterdam.

Gisteren (30-05-2011), hier een hapje gegeten met het gezin. We hadden gereserveerd voor 5 personen, en hebben een half uur moeten wachten om geholpen te worden.

Witte wijn die niet uit de koeling kwam, op het moment dat we vroegen om een wijnkoeler met ijs en water om deze wijn beter op temperatuur te krijgen, kregen we te horen dat dit niet mogelijk was omdat de wijn toch wel degelijk uit de koeling zou komen. (sinds wanneer ga je in discussie met klanten?) Maar dat we wel een glas met ijsklontjes konden krijgen. Dit deed zich voor terwijl we net voor- en hoofdgerecht besteld hebben. Uiteindelijk hebben we er 4 x keer om gevraagd waar de ijsblokjes dan bleven, uiteindelijk kregen we deze terwijl we de dessertkaart in handen hadden. Als gevolg dat we ook niet een extra fles besteld hebben (zonde lijkt me)

Daarnaast hebben we van te voren brood met tapenade etc besteld, we waren met 5 personen maar kregen 4 kleine stukjes brood.. Prima als het gerecht hier uitbestaat, maar kundig personeel zou dit van te voren aangeven en een poging doen om 'up te sellen'. Ipv dat ze ons 1maal dit brood verkocht hebben, hadden we het 3maal willen bestellen. Zonde voor de ondernemer dat men hier dus geld laat liggen, zo ging dat net als voor de drankjes. Er werd totaal niet gelopen en gevraagd of we nog wat wilde drinken, als gevolg dat men hier ook de nodige omzet heeft laten liggen.

Voorgerecht, leuke presentatie. Maar daar is alles ook echt mee gezegd. Koude kreeftensoep en een te gare coquille.

Dit gerecht hadden we alle 5 besteld.

Daarna hadden mijn zusje en ik de saltimbocca, deze smaakte goed.. niks op aan te merken verder.

Mijn vriend had lamsrack.. deze was prachtig rosé en smaakte ook goed.

Alleen min ouders.. Zij hadden gekozen voor de wagyu-beef.

U kent het wel.. gemasseerde bierdrinkende naar muziek luisterende Japanse runderen.

Vlees dat normaliter op je tong wegsmelt, zo mals is het.

Het was zo taai en doorbakken dat je er met een normaal mes gewoon niet doorheen kwam..

Maak het een ander wijs dat ze echte wagyu hebben..

Het was net een rubberen schoenzool.

Zonde van dit exclusieve vlees, dat er op deze maneer mee omgegaan wordt.

Eens maar nooit meer!

Zonde van het pand, want er valt heel veel uit te halen zodra je hier een goed team in zet.