1. Gisteren zijn wij met 9 personen wezen high-teaen via de pickwickactie. Voor mij een eerste keer high tea.

Het eten was simpel maar wel ruim genoeg voor iedereen maar de bediening ontzettend slecht en ongastvrij. Omdat niet iedereen thee lekker vond vroegen wij om koffie (in de beschrijving van de luxe high-tea staat namelijk thee EN koffie) maar wij kregen te horen dat er geen koffie werd geschonken. Dat moest apart betaald worden. Op zich geen probleem maar het staat wel in de beschrijving....foutje! Meneer kwam bij ons aan tafel tetteren dat wij eerst met 11 hadden gereserveerd en uiteindelijk met 9 kwamen opdagen en dat hij dan een tafel aan een ander had kunnen verkopen en dat hij daarom ook niet tegemoet kwam met koffie. Inderdaad, erg zakelijk van meneer maar je kunt ook vragen wat de reden was van het niet komen opdagen van deze 2 (!) mensen, bovendien stonden er genoeg tafels leeg, onzin dus en bovendien ongastvrij om dit zo te doen. Misschien nog een tip, zorg voor wat sfeer in die tent, kaarsjes en evt. een muziekje en in vredesnaam zet vriendelijk en vrolijk personeel neer. Nee....niet voor herhaling vatbaar.

4,3