1. Eddy Fluit

Na een valse start een prima avond gehad.

Het begon dat onze reservering (in de Serre) op donderdag in plaats van vrijdag was blijven staan. Helaas was er slechts plek in de Pizzeria. Daar wij (mijn vrouw en ik) ons op een etentje verheugd hadden, hebben we deze plaats maar geaccepteerd. We konden onze 3-gangen menu daar ook eten.

Begonnen in een rumoerige ruimte konden we ons voorgerecht nuttigen. Een lekkere pasta (zwarte penne) met gerookte zalm en roomsaus en een Bonbon met gerookte zalm en kappertjes. Lekker.

Daar er ondertussen ruimte kwam in het restaurant werden we geattendeerd door ik denk de uitbaatster om daar te gaan zitten. Prima. Ons hoofdgerecht, bestaande uit een saté van de haas met kroepoek en een gebakken zalm met Hollandaisesaus, hebben we heerlijk genuttigd in het restaurant.

Om de avond compleet te maken wees de serveerster ons erop dat ondertussen in de serre ook ruimte gekomen was, zodat we de Tiramisu en later de cappuccino daar konden nuttigen.

Al met al een heerlijke avond.