Op dit adres zit nu: Zeus

1. Giovanni

Donderdag 26 mei via vakantieveilingen wezen eten met mij liefje. We hadden vooraf recensies gelezen over dit restaurant en we stapten zodoende met gemengde gevoelens naar binnen. We hadden om 7 uur gereserveerd en het was behoorlijk druk binnen.

Eten & drinken: het eten was prima, porties waren goed, eten was goed gaar en warm. Ik heb me niet kunnen vinden in de negatieve reacties betreft het eten, ik ben een grote eter en verliet met een goed gevulde buik het restaurant.

Service: het telefonisch reserveren was wel enigszins bot en kortaf en gaf dus wel de eerste indruk van een chagrijnig personeel. Toen we eenmaal in het restaurant waren werden we vriendelijk ontvangen en de gehele avond verliep alles heel goed: personeel was vriendelijk, service was goed met weinig fouten.

Sfeer: knus restaurant, met toch wel aardig wat mensen op een vierkante meter. Toen ik om me heen keek zag ik wel wat verveelde gezichten, maar dat ligt dan echt aan jezelf en/of je gezelschap.

Prijs / kwaliteit: we waren in totaal 40 euro kwijt inclusief drankjes en veilingkosten. Voor ons zodoende een geweldige prijs, al is het a la carte of zonder vooraf geregeld arrangement bijna 2x zo duur.