1. Sinds begin april 2011 is Restaurant Hu Bin overgenomen door andere eigenaars.

De oude eigenaars zijn er uit gegaan en hebben de boel overgedragen maar het recept van de gerechten zou gehandhaafd blijven dat was de afspraak zoals de oude eigenaar dat tegen mij gezegd had, ik had een goede band met hen.

Met Koniginnendag heb ik daar wat te eten gehaald bij de Afhaal, nou om eerlijk te zijn: het zag er niet uit, smaakloos en kleurloos.

Ik baalde hier goed van omdat dit toch de chinees van Harderwijk was waar je altijd goed kon eten.

Gisteren woensdag 25 mei heb ik toch maar weer eens geprobeerd bij Hu bin, het zag er in iedergeval weer beter uit, de Babi pangang was weer rood met mooie stukken vlees. De nassi mag wel iets meer vulling hebben, de bami met gesneden kip was goed van smaak en ook veel kleur van de groenten.

De loempia die was weer als vanouds dus gelukkig gaat het weer de goeie kant op hopen dat ze het vol blijven houden.

Ik zal het de komende tijd kritisch blijven volgen en als het niet goed is laat ik het hier zeker weten.

Groet,

Een bourgondische Harderwieker.