1. Maria 23 punten

Gisteren zouden wij met 2 kleine kindjes eten bij De Blankehoeve. We hadden ons enorm verheugd en om half 6 gereserveerd. Helaas is het van eten niet gekomen. Het bestellen duurde eindeloos. De bediening maakte de indruk dat wij er voor hun zijn, ipv andersom. Toen we eindelijk onze drankjes konden bestellen, vroegen we meteen de kaart. Toen de drankjes arriveerden, bracht de bediening wel een kaart voor het (enige) andere gezin dat kwam eten, maar niet voor ons. Nog eens gevraagd en we kregen een lacherig ja-ja te horen. Dit duurde nog eens 10 minuten. We besloten snel, maar het opnemen van de bestelling was om 18.25 nog steeds niet geberud. Terwijl het nou niet bepaald druk was met 1 ander tafeltje met eters. Wij zaten inmiddels al bijna een uur aan tafel en nog steeds niet besteld. We hebben toen aangegeven dat we niet al te veel tijd hebben ivm de bedtijd van de kleintjes. De bediening reageerde opnieuw lacherig en zei dat het wel tegen zevenen zou kunnen worden voordat we aan de dis zaten. We hebben toen besloten naar huis te gaan. Ik kom niet meer terug bij De Blankehoeve.

5,5