1. Hans Raaijmakers

Management verantwoording ijsvogel:

Wij werden vandaag via een gewaardeerde kritische klant op de hoogte gebracht van het feit dat een klant ontvreden de ijsvogel had verlaten. Spijtig. Ons streven is om iedereen met een goed gevoel en tevredenheid te bedienen.

Na geruime tijd was het tijd voor een nieuwe ijskaart.

Na lang onderzoek en jaren van expertise, bleek dat er veel behoefte is naar echte ouderwetse klassiekers, retro zullen we maar zeggen, vandaar dat we een ijskaart hebben gemaakt in die gedachte. Mogelijker wijs heeft dat associaties opgeroepen, met een bedrijf dat ons allen heeft geleerd wat horeca is. Maar vandaag de dag zeker mee kan tellen in de horeca op het gebied van innovatie.

Gezien de vele positieve reacties hierop, zijn wij blij met onze nieuwe kaart. Op deze ijskaart staan overigens 10 ijscoupes van de oude kaart, tegen een scherper tarief als voorheen. Spijtig genoeg zijn we omwille van de hoeveelheid smaken en mogelijkheden af gestapt van " creeer je eigen ijscoupe".

Desalnietemin betreuren het ongenoegen van familie Croon.

Er ligt een " mooie tegoedbon" voor u gereed & hopen u alsnog tevreden van dienst te mogen zijn.

Hans Raaijmakers.

Ijsvogel domburg.

Wij konden deze reactie alleen plaatsen met punten toekenning. Om dit systeem niet te beinvloeden. Hebben wij ons eerlijkerwijs geconformeerd aan het gemiddelde.